miercuri, 22 iulie 2015

absenta

După zile de plictiseală maximă, după urcat şi coborât de pe cântar, după schimonoseli făcute pentru picioare ferme, frumoase, fine şi poate chiar nepăroase, mi-am dat seama că trebuie să mai ştie şi alţii despre mine, dar să ştie într-o aură mai confidenţială. Nu e ca şi cum oricine poate afla de aici cine sunt eu. Dar aici mă simt aşaaaa, dezbrăcată în faţa unor orbi.



Mare lucru nu s-a mai întâmplat pe aici. Dezamăgiri, falsităţi, cumpărături, mustrări, separări, sfârşituri, începuturi, strâmbături, şunci, distracţii, alcooluri şi puf-puf-uri rare, aromate.


Prezentul e comic, fierbinte şi cu tente dramatice. Un fel de înot într-un ocean infinit, fără fund şi fără margini, fără speranţe prea mari, care totuşi se cufundă în idealuri ideale. Zile împreună, seri împreună, nopţi împreună şi totul e învăluit în secrete adânci şi discreţie totală. Unele chestii au nevoie să fie păstrate în obscuritate, au nevoie să se împlinească noaptea, departe de ochii altora, între două perechi de ochi şi o pisică grasă care se vrea legănată.               
Da, am mâncat shaorma şi mi-a plăcut.

ps: habar nu am de ce am ales ca poza cu shaorma să fie aşa de mare. Adevărul e că noaptea în care am mâncat shaorma nu e de uitat. E de pus în ramă şi de agăţat pe un perete, în mijloc,
ca nuca-n perete.



Dacă tot am ajuns la capitolul ce am făcut sâmbăta trecută, e cazul să vă spun că a fost printre cele mai frumoase sâmbete. 

De ce alb? Je ne sais pas. Ask him.

Ideea e că sunt încojurată de oameni geniali, am cei mai super prieteni şi cam aşa pot să îmi justific absenţa. Nu ştiu dacă e o scuză bună, dar măcar am încercat. O să revin cu nişte păreri cât se poate de sincere legate de nişte produse de make-up, o să vă prezint situaţia coşurilor de pe faţa mea şi cam ce trebuie să culegem şi să păstrăm. Natural beauty, dragă. Fetelor, fiţi mândre, primiţi sfaturi de beauty de la una cu bube pe faţă, căreia îi e lene să îşi pună un ulei pe faţă.

Da, eu sunt

Cam atât pentru azi. Sper că nu v-aţi speriat prea tare. 
                                                                                                                
                                                                                                                                      XOXO,
                                                                                                                                          Ciobsie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu