sâmbătă, 13 iunie 2015

DES ACTIVITÉS

asta văd eu de la mine din cameră şi îmi place al naibii de mult. Tot soarele e la fereastra mea şi toată lumina se joacă prin perdeaua mea



              Sezonul de salcâmi a trecut, sigur. Acum postez asta doar ca să vă fac invidioşi.

Ceva actual sunt căpşunele.

şi sunt incredibil de gustoase şi delicioase. 
Culesul lor e un adevărat sport pentru mine.
ps: simt cum îmi tonifiază fesele.





irişii ăştia au crescut în partea din grădina mea care se uneşte cu pădurea.
emană
tropicalitate









şi acum marea surpriză.
e uleiul de ti tree, ceva nemaipomenit. 
îmi usucă foarte frumos coşurile, miroase a brad şi e foarte simplu de folosit.
umezeşti un beţişor de ureche în apă, apoi pui o mică picătură de ulei pe el şi îl întinzi pe coşuri.
laşi să acţioneze maxim 15 minute, te speli şi după, doar dacă vrei, poţi să îţi dai cu o cremă hidratantă.
NOTA: Nu te speriaaa, la început coşurile se înroşesc şi totul pare foaarte, foaaarte ciudat. Adică, eu una m-am speriat iniţial. Mă ustura şi mi se înroşise pielea în zona aia. Acum nu mă mai ustură când îl folosesc, dar încă se înroşeşte.


CAM ATÂT PENTRU AZI.
~

                                                                                                                                      XOXO,
                                                                                                                                                Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu