marți, 26 mai 2015

ganduri

5 zile și o să scriu mare pe un zid murdar și plin de mucegai 


LIBERTATE



O să îmi schimb hainele, mai întâi fac un duș, mă îmbrac cu debrăcarea, mă rujez cu sânge de băieți tineri, beau amurgul în pahare de cristal, apoi cobor în lume și mă agăț de gâturi groase, masculine, le împletesc, le pun în geantă și le duc acasă, le pun în rame și le agăț pe pereți.
O să le arăt nepoților, o să le public în ziare, o să le scriu în cărți.
 Știu că într-o seară mă voi pudra și parfuma, îmi voi aepta norocul fals cu masa pregătită, cu rochia călcată, cu lumânarea aprinsă. Știu că o să îmi dea flori, o să cad în capcana lui, mâncăm prăjitură, ne facem mici ca Alice în Țara Minunilor, ne rătăcim în pat, ne găsim a doua zi de dimineață. Asta o să se întâmple peste 10 ani și o zi 
(am adăugat și a doua zi după noaptea ce tocmai v-am povestit cum va trece).
Încercați să vă bucurați de fiecare secundă din perioada asta, transformați-o într-un univers și la final glazurați-o.
Se servește rece, ornată cu fructe de sezon.







                                                                                                                                           XOXO,
Ciobsie





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu