vineri, 8 mai 2015

Dupa 100 de ani

Am readus în ecuație le pouf-pouf, chestiile frivole, pretențiile de fată serioasă. 
Da, stiu, nu mă credeți
Totuși, calculați
Ar trebui...

Am o viață foarte plictisitoare, schimbătoare, cu minciuni și adevăruri fine, delimitate de un strat subțire de praf, praf din ăla de pe cea mai veche carte din bibliotecă, praf din ăla uitat și părăsit, mângâiat la ocazii speciale ca să nu-l vadă musafirii.
Cu toate astea, sper la bine, la mai bine, la cel mai bine. Aștept momentul ăla când o să beau dintr-o bere, o să trag un puf, o să mă rujez și o să resimt gustul meu atingând buzele altcuiva. 
Vreau ca în filme, dragă
Teoretic, sunt o norocoasă. Plecați din calea mea, faceți loc, întindeți un covor roșu, aștept la final niște flori. 
Ideea e următoarea: bucură-te de vreme, de primăvară, de vară, de cum simți tu, îndrăgostește-te, zâmbește. bea, simte durerea, plăcerea, emoția unui nou început și unui vechi sfârșit. 
Simte

                                                                                          XOXO,
                                                                                                               Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu