sâmbătă, 18 aprilie 2015

frustrari


N-am trecut pe lângă nimeni, el a fost un nimeni și Nimeniul însuși a fost un zero barat.
Probabil am trecut pe lângă o umbră a lui, fiind ținută de mână de către o altă umbră.
Tot a lui.


             ~
  WHO NEEDS BOYS WHEN U HAVE THE BEST FRIENDS EVER?
Și fix de asta am nevoie de o pauză, o pauză în care să mă critic, o pauză de masturbare metaforică, spirituală, o pauză de eu cu mine și cu ăia care mă merită. Și scorpiile au nevoie de pauze. Sincer...
Cu același aer de bestie în vacanță *care a luat o pauză,nu?*, constat că îmi place din ce în ce mai mult culoarea albastru, o culoare de Ciobi-le-garcon. Revenind la chestii feminine,vreau să vă zic că m-aș îngropa în narcise. Deși speram niște flori date din obligație și interes, se pare că am vaza uscată, la menopauză, dar mai poate. Mi-a zis mie. Are nevoie de ceva nou, e gata să se dezbrace, are nevoie doar de un motiv suficient de atractiv.
Doamne, cu mintea asta perversă merg luni la școală?
Oh. Asta a fost supa mea de azi și a fost un deliciu teribil. Am simțit primăvara în gură, m-am hrănit cu ea. A fost delicioasă. În timpul care urmează trebuie să o iau mai ușor cu mâncarea de purcix, trebuie să dau jos ce am strâns.
COBOR LA PRIMA.

Merci pentru că ai citit încă ceva. See you ^_^
                                              XOXO,
                                                                                                           Ciobsie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu