vineri, 13 martie 2015

vineri 13

Cu aerul spooky special pentru vineri 13, vă zic acum, poate pentru prima dată, că sunt norocoasă.


Cu font mic.
Nu zic asta fiindcă am câştigat la loto, fiindcă am slăbit 1 kilogram săptămâna asta, fiindcă am gasit ultima pereche frumoasă de blugi de mărimea mea sau fiindcă e vineri şi vinerea omul e fericit că a încheiat o altă săptămână grea.
Simt ceva frumos, presimt ceva simplu care o să mă bucure. Nu, nu mă refer la olimpiada de mate de mâine... Şi nici nu fac vreo aluzie la distracţia care mă aşteaptă în seara asta.
Mă refer la faptul că am nişte prietene perfecte, doi părinţi protectori şi naivi, care fac pe prostuţii doar ca să îmi îndeplinesc eu miciile capricii, două surori care parcă au făcut facultatea de surori magnifice, ma refer la faptul că ştiu să mint când e cazul, că atunci când primesc o palmă meritată ştiu să întorc şi celălalt obraz.
E un noroc, un noroc neînţeles, un noroc care vizează conştiiţa şi micile principii care ţin de etică, de ideea că, teoretic, după un curcubeu urmează o ploaie, însă dacă eşti norocos, după curcubeu urmează tot curcubeu. 
La mine plouă, dar nu aştept un curcubeu fiindcă în martie nu apare. Şi totuşi...



Weekend plăcut, have fun, vara e aproape. Mai multe despre evadarea din seara asta, mâine. 
Sunt un copil destul de cuminte. Merg la olimpiada de mate.



                                                                                                                               XOXO, 
                                                                                                                                                 Ciobsie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu