duminică, 29 martie 2015

29

Da, știu că e ziua mea, că fac 16, că de anul ăsta cică începe distracția, că urmează chestii mai nașpa decât astea de până acum, că urmeaza 2 la puterea n mai mulți gagici, mai mulți fiori, mai multe nopți nedormite, mai multe buze mușcate, mai multe reușite, mai multe halbe de bere băute ca pe ceai, 10 la puterea n shoturi de tequila, pantofi, haine, mâncare, kilograme, prieteni și singurătăți.
OK. SUNT PREGĂTITĂ SĂ LE FAC FAȚĂ
Am colanți pe mine, tricou cu game over și mi-e lene. Distracția a fost vineri seara-noaptea. Pupicii îi păstrez pentru mâine, fandoseli am chiar acum. Sunt al naibii de fericită că am primit slip on-ii pre care mi i-am dorit. Da, stai puțin. Am ceva de comentat că nu altfel se simte prea bine persoana de la care i-am primit.
ăăă, îi voiam pe ăia cu talpa mai subțire.
oricum, tricoul pe care l-am mai primit e mult prea mare, ai mei nu mi-au dat cadou, ci bani...
mai avem de lucrat la capitolul CADOURI.
poate data viitoare.





Trecând peste răutățile mele, peste toate prostiile din capul meu, azi e ziua mea, dar eu nu simt nimic. Sunt sleită de puteri, obosită, nedormită. Bănuiesc că așa trebuie să mă manifest, nu?


                                                                                                                                              Cam asta e.
                                                                                                                                                     XOXO,
                                                                                                                                                       Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu