marți, 3 februarie 2015

It s hard to be me, but someone must do it





Sincer nu ştiu de ce am ales un titlu în engleză, deşi am o mică problemă cu bloggerii care scriu în engleză chiar dacă sunt români 100%. 
Da, celebra scuză: după public, după cititor.


Ieşind din tonul caracteristic de scorpie neîmblânzită, care totuşi face sacrificii să se auto-îmblânzească (nu ştiu dacă există termenul ăsta), încerc să devin o preţioasă şi jumătate. 
E greu să fii Ciobi. Şi nu spun asta doar aşa...că dă bine să îţi fie milă de tine. O spun pentru că aşa e.
x2 puérile


  






















Zilele astea am fost mai scorpie ca niciodată. Mă simt eu, nu mi-a zis-o nimeni. Am stat numai în casă, excepţie făcând marea mea evadare de vineri seara, o evadare pe care n-o s-o uit aşa uşor. Aştept nerăbdătoare să îmi vină coletul de la Bershka cu ultimele cumpărături de la reduceri. Sunt mândră de ce mi-am comandat. 
Păi se putea?!
Am observat că stafilococul meu merge bine, fuge, nici el nu mă mai suportă, însă am nişte coşuri de neiertat pe gât. Săptămâna asta pielea mea o să fie liberă, fără fond de ten, fără masca mea de toate zilele. Am început să dezvolt o obsesie pentru riduri. Nu vreau ca pielea mea să îmbătrânească prematur şi totuşi înaintez în plăcrerea mea de a părea o frivolă. De a părea. Am o întrebare pentru cei care le critică pe adolescentele care foloesc fond de ten;
Dacă am veni cu cratere şi bube scârboase la şcoală ne-aţi mai iubi aşa mult?
terminat.




Atât momentan. Restul data viitoare.  
                                                       XOXO,
                                                                        Ciobsie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu