sâmbătă, 27 decembrie 2014

Dupa

Iată-ne după toată ghiftuiala de Crăciun, după ieşirile lungi prin oraş, după lenevitul în pulovere călduroase care ne fac de două ori mai durdulii. 
E a treia zi de Crăciun, nu mai ştiu câte beri am băut aseară, Moşul ne-a făcut cea mai frumoasă surpriză: zăpadă, mă uit îngrozită la mine şi mi-e puţin teamă să mă urc pe cântar.

Trecând peste toate frustrările de genul, e recomandat ca după fiecare masă să facem câte o plimbare pe jos. Eu aşa am făcut, acum nu ştiu dacă m-o fi ajutat la ceva. Ideea e că nu trebuie să ne speriem, kilogramele acumulate repede şi prosteşte, se dau jos foarte repede. (Ai auzit, Ariana?)
Amintisem mai sus de puloverele groase. Azi pot să spun că le-am scos din dulapul vechi din pod, cu haine ''de sezon''. 
 Vă rog să remarcaţi ghetele mele cu crocodil şi blugii skinny, ca să vadă lumea ce zace în mine. Am redescoperit o vestă veche şi m-am gândit că o să îmi fie foarte utilă pe o vreme ca asta.


 UUUH, a pomenit cineva de vremea asta? Năsturel o să facă în curând o depresie. E mai irascibil ca niciodată şi cere mâncare non-stop... Şi nu orice mâncare. I-am dat azi o chifteluţă delicioasă şi nici nu s-a uitat la ea. Probabil şi pisicile s-au săturat. Le înţeleg, or visa şi ele la nişte salate delicioase cu dressing-uri uşoare.
De unde, frigiderul meu e plin de bombe calorice.
Oricum mâncarea rămâne sportul meu preferat. Nu neg asta, chiar ar fi urât din partea mea.


Aveţi grijă cât consumaţi şi ce consumaţi. Nu beţi alcool mult, mai ales că e frig afară şi pierdeţi căldura din corp mai repede decât vă imaginaţi (''în zilele mele rele ridic un pahar cu apă şi spun: <<Sunt anti-alcool şi anti-tutun, dar nu mă crede ce spun>> ''). Îmbrăcaţi-vă gros, zâmbiţi, hai, că vă stă bine părul.
Nu uitaţi de săruturile sub vâsc şi de ceaiurile calde savurate cu prietenii. 
Asta numesc eu sărbătoare! 

Sărbători fericite în continuare.
                                   XOXO,
                                              Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu