vineri, 24 octombrie 2014

Masă de aer

Pe zi e recomandată o masă de fructe şi legume. Eu mereu servesc mese de aer. Le iau cu frunze, cu vânt, cu dovleci şi le fierb.
La final se serveşte totul cu crutoane de pâine neagră.



 Vestimentar vorbind, zici că s-a mutat gârla. Nu vă imaginaţi că am plecat pe stradă cu haina în halul ăla. Deci are şi gârla asta nişte limite.


 Asta a fost pentru biserică. Azi mi-am făcut puţin timp pentru mers la maslul de vineri, de la ora 5.
 Am simţit nevoia să mulţumesc pentru o altă săptămână bifată cu o bulină roşie.
 Un contrast frumos între albastru şi roz, totul armonizat de un cardigan de aceeaşi nuanţă cu ghetele, a ieşit ceva beton. Dacă eram eu mai slăbuţă hainele astea veneau perfect pe corpul meu.
De, nu toată lumea îşi permite...







Şi acum viaţa mea are un nou sens, sunt brută cu pantaloni de piele şi mai am şi espadrile cu piele de şarpe. La mine în vene curge sânge din ălaaaaaaaa... nu dau nume (periculos).

 Vreau să îl observaţi pe Năsturel care e mai gras ca niciodată pentru perioada asta. Eu ştiu că pisicile iarna se îngraşă, dar ăsta în fiecare an bate recordul anului ce tocmai a trecut. Mhhh, aş putea să zic că seamănă cu stăpâna, dar spun prostii. Stăpâna lui acum 8, 9 luni avea 66 de kilograme şi mânca la fel ca o purcică bipedă (ce e).


Cam atât pentru azi. Vorbim duminică.
XOXO,
           Ciobsie

Din seria ah le x3, CE FRIG EEEEEE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu