luni, 15 septembrie 2014

Sall

Nu ştiu ce mi-a venit de am pus titlul ăsta. 



O dau direct: azi a fost prima zi de liceu. Vreau să vă anunţ din prima, dragele mele piţipoance tâmpite, nu avem nevoie de video-uri pe youtube ca să ne învăţaţi cum să ne îmbrăcăm la şcoală. Vă învaţă Ciobi. Puteţi oricum, dar nu combinaţi mai mult de 3 culori, nu folosiţi nuanţe prea ţigăneşti, nu folosiţi chestii care să atragă atenţia profesorilor. La şcoală suntem (sau mai bine zis o ardem) ca ăia cuminţi. Suntem monocromi, bă. 
Eu de exemplu am fost azi atât de monocromă încât am purtat un sacou roz somon.
 Putem spune că arăta cam ca ăsta, dar avea un nasture negru. Era tot de la Bershka.



Bine, gata.
Promisesem distracţie, Soare mi-o promisese adică. Am avut, bă, să ştiţi că pentru prima dată individa s-a ţinut de cuvânt şi ca niciodată când am ajuns acasă şi mi-am lăsat pantofii mei cu toc nude lăcuiţi am realizat că Soarele începe să răsară. Ce să zic... ca în filme, domne. A fost tabloul perfect al unui sfârşit de vacanţă glorios. Nici nu meritam eu aşa ceva... la cât de animal sunt. 


Din seria uite că pot, bă, vreau să vă amintesc următorul lucru
 Mereu m-am ghidat după ideea că What matters is in the box. Acum nu vă gândiţi vă rog că în cutie e vreun somon cu sparanghel sau şi mai junky: vreun meniu de la KFC.
Nu ne batem joc aicişa.
Eu acum fac aşa cutiuţa, pun în ea fructe, mâine-poimâine mă duc cu broccoli, morcovi.
Glumeam. O să stau cu ciolanul în gură, dar cu fructele şi legumele în cutie.
Astea sunt de fiţă, aşa.

Glumeam.


Cam atât despre prima zi. Băgaţi în voi mere, pere, prune bune şi alune că e toamnă. Păstrăm ceafa de porc pentru la iarnă.
Băi, deci eu chiar glumesc... Vă daţi seama. Nu-mi permit la silueta mea să mănănc ca porcul. Mă vreau domniţă, ce naiba.

                                                             XOXO,
                                                                               Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu