duminică, 7 septembrie 2014

Redefinim şmecheria

Deşi sună ca sloganul unei firme fiţoase care face lanţuri pentru valoroşi, sunt momente când comoditatea, şmecheria şi bunul gust se unesc sau mai bine zis se kombynă.





 Mi s-au copt strugurii,respect. Mă simt specială.



Observaţi un tricou destul de neutru, cu un mesaj pe care cine vrea il vede cine nu, e orb.
-un hanorac lejer, larg, destul de lung ca să ţină căldură la şale (aşa se zicea parcă, nu?) 
- o eşarfă cu animal print pentru că avem nevoie de un imprimeu cu atitudine
- inele 
- eu am ales nişte blugi comozi de la Pull and Bear cam de aceeaşi nuanţă cu hanoracul
- neapărat nişte balerini mai speciali
Fiindcă am dezvoltat o obsesie pentru pantofii de lac, eu am ales balerinii mei de la H&M pe care puteţi să-i revedeţi chiar aici
Sunt foarte mândră de inelul meu cu şoricel.  


Cam asta e cu şmecheria, şi-o face fiecare cum vrea.
                                              XOXO,
                                                                   Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu