duminică, 21 septembrie 2014

Heeeiii

Da, dacă aţi citit titlul cu o voce de piţipoancă vă invit să râdeţi şi apoi să repetaţi de 3 ori: ''Nu e ceea ce pare''.
Că a trecut o săptămână de şcoală ştiţi deja, că e al naibii de frig dimineaţa ştiţi. În acest caz eu nu mai sunt de actualitate. Glumeam, dacă mai citeşte cineva ce scriu vreau să-i mulţumesc, dacă nu mai intră nimeni pe blog înseamnă că e vina mea. Şi mi-o asum.






Pot spune că nici bine nu mi-am pus fundul pe scaunul de la şcoală şi deja aş sta pe cel mai comod fotoliu dintr-un mult mai diferit peisaj. Deci eu am o mare dramă: dimineaţa e frig şi am răcit din nou. Da, acelaşi tratament, lămăi şi pastile mentolate ambalate ca prezervativele. Nu, eu niciodată nu vorbesc cu subînţeles. 
Mă fac copil cuminte. Nu mai dau banii pe hăini, pe lanţuri, ghiuluri şi inele.
 Deci eu sunt foarte fericită că soră mea mi-a adus caramele super şmechere care au în mijloc cremă de ciocolată şi vreau să le arăt fanilor mei. Dacă nu eşti fanul meu dă în jos de rotiţa de la mouse şi uită-te. Pentru tine (şi doar pentru tine) devin cultă.
 Nu ştiu de ce, dar de la un timp am început să fac cele mai tâmpite mufe când îmi face cineva poză. Deci repet, nu găsesc explicaţia. 


Sunt praf, băi, ştiu. De o săptămână ochiul meu stâng e mai mare decât cel drept. Stau prost cu programul de somn.



Cam atât am avut de zis. Despre mine numai de bine, aşa e. Adică nu. Citisem undeva că o strategie în blogg-ăreală e auto-ironia. Deci nu.
REFORMULEZ. SUNT CEA MAI A NAIBII RETARDATĂ.
E cazul să mai zic că am plâns toată noaptea fiindcă mi s-a stricat sim-ul? 


XOXO,
                  Ciobsie

Cu aceeaşi faţă de nebunăăăăăăă: CIOBI 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu