vineri, 26 septembrie 2014

Frustrări

Am zis eu vreodată că îmi place toamna? Am glumit poate...



Eu nu neg. Cu temperaturile ăstea nu mai e toamnă. De două zile merg la şcoală în ghete de iarnă. Cum e posibil? Mi s-a luat de frig de nu mai pot.
Când observi că părăseşti limonada pentru un ceai de soc îndulcit cu miere şi savurat în linişte, dacă ai şi eşarfă la gât, papuci de casă în picioare şi vezi aşa ceva 
înseamnă că e toamnă şi te resemnezi. Trebuie să ai





Dacă o să vi se pară că am ochii diferiţi nu vă speriaţi. Pot spune doar că n-am mai dormit cum trebuie de o săptămână. 

lanţ la gât.


Glumeam, boss. Trebuie să ai eşarfă, hanorac, bluză şi pantaloni lungi. 

Pozele cu lanţul sunt de săptămâna trecută. Atunci am ieşit până în parc doar în bluza mea verde mentă foarte light de la Zara şi în hanoracul de catifea de la C and A. Nu, nu am plecat doar aşa. Am mai purtat şi blugii mei de pele de la Stradivarius. 

 Dacă vă era dor de o poză pitorească băgaţi ochii aici şi dilataţi-vă pupilele. Frecaţi-vă mâinile de 3 ori şi apoi băgaţi-le în buzunar. 
Ce credeaţi? Mai mult de atât nu pot. Starea mea de artistă se poate scrie doar în câteva rânduri. 
 Revenim.
Totuşi... Mi se pare prea frig pentru perioada asta ţinând cont de faptul că în alţi ani în acelaşi timp purtam maxim hanorac cu teneşi. Minim balerini şi pulover.
Da? max şi min, a,b,c sunt variabile.


Gata, pisi. Nu mai mă dau şukară. 
Şi totuşi mai am un detaliu. Termin imediat. 
Tocmai mi-am comandat nişte espadrile şmechere. Vin săptămâna viitoare. Să zic mai mult? Bine, zic. Sunt din imitaţie de piele de cocrodil, sunt negre, sunt de fată serioasă. 
Băi, apropo, ce naiba, am dezvolat o pasiune pentru chestiile albe şi negre. Mă sperie ideea că o să devin o bestie monocromă... 
Scriu pe TPU ceva, poate îmi dă careva vreo soluţie. 



Cam atât momentan. O să vă povestesc mai multe în weekend-ul ăsta. 
Distracţie plăcută şi aveţi grijă cât de gros vă îmbrăcaţi.
                           XOXO,
                                             Ciobsie 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu