joi, 7 august 2014

M-am întors

            Da, se pare că m-am întors, dar o să plec iar, să nu vă fie teamă. Trebuie să le mulţumesc Erikăi  şi bunicilor ei că m-au suportat o săptămână şi că au acceptat pretenţiile mele de animal.


Trebuie să specific neapărat că Braşovul a devenit brusc ceea ce Erika şi cu mine numim ''oraş de suflet''. De ce? Pentru că sunt băieţi frumoşi (subliniez neapărat cuvântul ăsta), pentru că totul e vechi, pentru că vibraţiile sunt diferite şi seara e mai răcoare. 
Gata cu arfele astea, trecem la chestii serioase. A dat Domnul şi tot la shopping-uri am ajuns. Nu mai am mare lucru de cumpărat, doar nişte chestii noi pentru sezonul mai rece. În rest, nimicuri. 
 ATENŢIE Vă rog să-i uraţi ''La mulţi ani'' Maricăi. A fost ziua ei pe 3 august şi după cum se vede a primit nişte flori. A primit şi ea... săraca.
Descrierea pozei:
O floare între flori.


Bun, pauză de râs. Mai urmează ceva...



După ce tatăl Muntean ne-a dus pe toate coclaurile şi eu muream de cald în ghete şi mă ardea faţa de la soare, ne relaxam de fiecare dată cu mâncare. 
A fost un moment special. Burtica mea a primit numele Elvis.
Masa şi dansul la final.




Am făcut şi muşchi...


Mă rog, eu mai aveam o mare plăcere de a merge pe munte înainte. Da, eu eram copilul sportiv, dar acum... Am scutire la sport. 


Am fost şi până în Tenerife.
Pffffffff, unde-i melodia aia cu Tenerife când ai nevoie de ea? O vreau în surdină, da?


Daţi-mi brăţări şi îmbrăcaţi-mă în dungi.  Hai că deja am înnebunit. Vă pups.

      XOXO, 
                           Ciobsie
                                                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu