vineri, 11 iulie 2014

Au revoir, coşuri

          Cu siguranţă toţi avem coşuri deranjante (dacă e toată lumea de vârsta mea). Da, şi eu am şi e dramatic să nu poţi să ieşi undeva fără o mască zdravănă de fond de ten.


Daca aveţi probleme de genul aveţi mare grijă ce fond de ten folosiţi sau cu ce vă demachiaţi. Alegeţi chestii cât mai naturale care pe lângă faptul că vă sunt de ajutor pe exterior, pot calma puţin şi interiorul. De exemplu, eu am un fond de ten cu vitamina E şi colagen. Cel mai recomandat e să aveţi un demachiant cu aloe vera. Planta asta face minuni.
Din seria minuni face parte şi lavanda. Pe la noi prin ţară nu o bagă lumea în seamă. În cel mai rău caz o mai avem printr-un colţ de grădină uitat. Nu e pretenţioasă, nu se vrea prea des udată şi miroase magnific. 
Când simt că încep să erupă animalele de pe faţa mea fac repede o infuzie. Cam un sfert de mână de lavandă şi vreo 100 de ml de apă fiartă.
 Se combină şi se lasă 15 minute singure să se mai cunoască sub o farfuriuţă.






Aşteptaţi să se răcească frumos, luaţi nişte bandaje sau o batistuţă fină cum avea mamaie şi umeziţi-le cu infuzia. Puneţi-le pe faţă şi aşteptaţi vreo 15 minute. 
NOTĂ: Dacă vreţi să mai folosiţi şi mâine depozitaţi infuzia în ceva făcut din sticlă de sticlă. Fără plastic sau alte bazaconii, natural 100%, măi bestiuţelor. Folosiţi chestia asta în maxim 3 zile, se vrea proaspătă.

                                            Sper că v-am fost de maxim ajutor. XOXO,
                                                                                                                Ciobsie

PS: Mi-e dor de Belgia.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu