vineri, 27 iunie 2014

După

            După cum v-am promis, mă întorc după examen. Iată-mă aici, momentan înţepată în mână de la analize, cu fluturi din ăia mustăcioşi în stomac şi cu zâmbetul larg pe buze: am scăpaattt!


Promisiunile sunt promisiuni, dar pentru ceilalţi (nu dăm nume) sunt doar nişte metode mai simple de a ''fraieri'' pe cineva. UU, limbaj de kartieeerrr, MAAAAAAAAN.

               Bine, râd, zâmbesc, dar staţi să vedeţi rezultatele. Presimt dramă...
Lasă, hai că vă zic altceva. Uite, hai despre mâncare. Vă arăt omleta mea de ieri?


           Singura parte proastă au fost roşiile. Frumoase pe afară, sexy şi rotunjoare, dar în interior verzi.

        Eu acum mă dau deşteaptă, dar mi-e ruşine să zic.

PFFF, ce să mai vă spun... Sper să scap de tâmpeniile astea de rezultate, să primesc ce am vrut şi ce merit (rawwrrrrrrrrrrrrrrr!!!!).

                                                           



                                                                       
                                                                                       
                                                                             Sper că m-aţi aşteptat. XOXO,
                                                                                                                      Ciobsie

Un comentariu: