duminică, 4 mai 2014

Mentă, mentă,mentă

Cunoscătorii ştiu foarte bine ce e cu menta asta. Da, este bună.Cam                                                asta e tot ce pot să zic.                                 
        PS: Tot ce am zis aici e fără subînţeles, da?  



Azi n-am o faţă prea drăguţă. Azi nu vreau să fiu privită. Azi faţa nu contează. Azi nu mai aveţi intrar la circul care se joacă fix pe dovlecelul care îmi acoperă gâtul. 
                    E cazul să mai zic că toată lumea s-a holbat azi la mine la biserică? 
                  Uite, de asta n-are lumea curaj... că mai e o lume care o vede şi o critică şi pe ea. 



Băi, sincer, azi sunt ca prietenul meu, Isaac Newton. Cred că ieşim amândoi până la o limonadă ca să mai testăm puţin gravitaţia. Serios. Dacă degetele mele ar fi mai slabe, inelul cu măr ar cădea şi atunci m-ar scrie şi pe mine în cartea de fizică. Acum vreau atenţie. Vă daţi seama ce tare ar fi dacă ar cădea şi inelul cu hashtag? Instantaneu aş ajunge şi pe facebook şi pe twitter, peste tot. Cu un simplu #hashtag mă vede şi bunicu'. Bună, bunicu' !
                        
                  Cam atât am de zis azi. Am aberat destul. 
                                                                XOXO,
                                                                                         Ciobsie

                                                            

2 comentarii:

  1. Ne uimesti mereu! Evoluezi si cred ca ai din ce in ce mai multi cititori. Bravo! Ilinca. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Ilinca. Te astept pe facebook. Vreau sa imi cunosc cititorii.

      Ștergere