sâmbătă, 31 mai 2014

Imaginile care au şocat lumea

       
            Acum realizez cât de mişto eram când eram mică. 



Aici dansam. Îmi amintesc bine de tot că trupa mea preferată era Animal X, habar nu am de ce. Ştiu sigur că îmi plăceau cum arată băieţii care cântau şi mereu ziceam că o să mă mărit cu ei.

























                                 DUBIOS
 Aici o aşteptam pe mama să vină să dormim. În poza întreagă se văd pe scări nişte pungi cu pufuleţi. 
                          Pe mine nu mă adormea oricine. Dacă primeam pufuleţi mai mergea. 







Aici eram ''la bazin''. Aici mi-am făcut primii mei prieteni şi aici a fost primul meu loc de joacă din afara curţii mele. Aici m-am certat prima dată cu alţi copii, aici am cules flori, aici m-au muşcat albine şi dacă mă gândesc mai bine pe aici am luat cele mai multe căzături.
                                              Aproximativ 3 ani.
Acum urmează poza de divă, făcută la mânăstire. Aici îşi fac în prezent poze toate piţipoancele. 
Eeee, uite că am şi eu, pisi. 
PS: Nu aveam mai mult de 2 ani. 
                                                                                                                       


Să vă bucuraţi de geniala zi de 1 iunie şi să zâmbiţi la fel cum o făceaţi când eraţi mici.

                                     XOXO,
                                                                         Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu