joi, 15 mai 2014

Da

           Sunt nişte dimineţi aşa de calde... şi ai o stare aşa de bună în pat. Când te uiţi pe fereastră îţi vine să te culci la loc. Soarele nu e, ziua trebuie să reînceapă. E complicat totul: prea multă ploaie, prea multe chestii de ţinut minte, prea puţin timp şi multă oboseală. Rezultatul? Nu contează. Noi trebuie doar să nu ne împotmolim în noroiul final, ăla în care cazi şi nu poţi să mai urci. Ştii? E ca în visul ăla în care oriunde ai călca nu poţi să evoluezi. Fiecare pas înainte atrage de la sine unul înapoi. 

Dar lasă. Mă fac eu mare şi eu o să comand când răsare soarele şi                                                cand nu.     

         
            Parcă de la urâţeniile astea mi s-au îngălbenit şi dinţii. 
        Nici n-am mai postat, n-am mai făcut nimic. Decât să aberez şi să mai citească şi alţii (apropo, merci pentru că văd că mă vizitaţi constant) mai bine aberez în tăcere. 


Nu mai am nimic de zis. Doar zâmbiţi... mâine s-ar putea să fiţi                                                   ştirbi.
Oricum nu-i nici asta mare problemă că sunt destui dentişti buni. Şi dacă vă e frică de ei... staţi calmi. Eu îmi mai fac uneori dinţi din gumă de mestecat. În plus, gura e fresh tot timpul.


Pisi, hai că sunt şi sensibilă, gata. Azi nu dau autografe. De ce?                                 Pentru că nu-mi cere nimeni.

                                                                                         XOXO,
                                                                                                              Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu