duminică, 20 aprilie 2014

Mmmmmneaţa

          M-am trezit obosită, plină, îngreţoşată (yyyeeey, am inventat un cuvânt nou). Ştiţi... eu n-am mâncat mult aseară, dar am băut apoi multă, multă apă şi burtica mea era mult prea voluminoasă. Sincer? Mi-a fost frică să mă culc aşa de plină... pastilele pentru stări de vomă sunt jos.
          După ce am adormit pe la şase dimineaţa... LOGIC, m-am trezit. (^_^)
          Azi nu mai am chef de nimic. Sincer... aş bea ceva, un fresh de portocale, o limonadă. Salvaţi-măăă.. Vreau ceva acru. Mai acru ca mine. :))) Există?
       


Abia azi de dimineaţă am realizat ce ciorapi am avut pe mine. Dubios, nu? :))) 

Sper să aveţi nişte sărbători frumoase, să zâmbiţi şi să fiţi cuminţi.
''Uşor cu mâncarea. Nu e concurs.'' - Mama

PS: Merci pentru cadou, Muntean.  

XOXO,
                Ciobsie

Un comentariu:

  1. Paste fericit si tie! Bea niste apa cu lamaie si trece. Multa sanatate! Cristina M.

    RăspundețiȘtergere