joi, 10 aprilie 2014

JOI... nu THURSDAY

            A fost o zi mai în familie, mai sinceră, mai calmă... poate chiar mai spirituală. 

            Am ales o bluză basic. Uşurică, subţirică, perfectă pentru o zi comodă. Nu ştiu de ce, dar când mă gândesc la ''basic'' îmi vine în minte griul, o culoare potrivită pentru orice moment. Da, poate unora li se pare că basic e ceva alb sau negru. Negrul e prea elegant uneori... prea sobru, iar albul e mult prea curat, mult prea sublim pentru mine.
            Pentru că e primăvară, am asortat repede nişte blugi mint green care ies în evidenţă când sunt puşi alături de gri. Comozi iniţial, drăguţi, au devenit destul de neîncăpători după multe pahare cu apă şi o felie de dovleac copt.
         
       IMAGINILE CARE AU ÎNGROZIT LUMEA
Băi... să vă zic sincer? Dovleacul chiar m-a făcut să devin plină. Ştiţi cum se zice când cineva e plin? 
Că e împlinit. 
Dar ştiţi cine mănâncă dovleac, nu? Porcii. <--- daţi click acolo

Bine, să trecem la subiect.

       Fără mult fond de ten, simplu, comod, destul de interesant, cu o chestie pentru bucătărese pe cap... un fel de bubulina gospodina. N-am vrut calitate, am vrut pixeli puţini, lumină deloc puternică, relaxantă, romanticăV-am spart, nu? 

Pentru că a fost o zi frumoasă, am colorat, am fost cu familia, am simţit cum spiritul Sărbătorilor mi-a curs prin sângele fiecărei artere, vreau să vă urez tuturor:


CRĂCIUN FERICIT! 

Glumeam. Nu scăpaţi de mine nici măcar până la Paşte... până la Crăciun trebuie să mă mai suportaţi încă ceva timp.
PS: Vi se pregăteşte o surpriză legată de Sărbători. 
Pregătiţi-văăăăăă! 

XOXO,
                Ciobsie

Un comentariu:

  1. Ariana, le dai clasa multor tinere. Asteptam surpriza si asteptam sa ne arati si maine tinuta ta. Cu mare drag, Carmen.

    RăspundețiȘtergere