vineri, 11 aprilie 2014

AZI

           Azi nu mai mă reprezintă nimic. Plouă, e răcoare, mult prea trist pentru un sfârşit de săptămână. Deja mă gândesc la vară, la cald, la relaxare. Inevitabilul s-a produs şi mi-am reamintit de vacanţele cele mai reuşite de până acum. Ca să păstrez ideea cu hainele, o să vă arăt 2 outfit-uri lejere,speciale pentru o zi urbană, o zi în orice capitală din Europa.
         
2012- #autumnal. 
Un contrast comod între galbenul ocru al dresurilor şi albastrul viu, electric. Fustă neagră, lalea cu o bluză la fel de neagră. Apoi am adăugat o eşarfă cu imprimeu care-mi aminteşte de Hawaii şi un colier lung, metalic, pentru ducese
2013- #summerish
Ceva autentic, tradiţional, naţionalist. Culori frumoase, plăcute la vedere. O fustă mint green (am o pasiune pentru culoarea asta), o ie albă cu modele puţine, cu flori roşii ca pielea mea arsă recent de Soare, o geantă -nu din aia pe care o vând ţiganii la tarabe (da, conceptul e acelaşi)- asta ascunde tradiţii şi sentimente tocmai din Maramureş. 
+ teneşi albi care au înotat în tot praful parizian. 

Azi am vrut să evadez din cotidian şi să dream big. Vreau să îmi imaginez cum zilele vacanţei îmi indundă gândurile şi dimineţile călduroase o să se transforme în mici aventuri culinare cu roşii mâncate crude, culese exact din grădină. Serile calde vor fi momente wild care respectă acelaşi principiu: relaxarea. 

Asta e tot pentru azi. PS: Votaţi cum vă place blogul meu. 
la dreapta --------------------------------->

XOXO,
               Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu