sâmbătă, 5 aprilie 2014

Cu de toate

          Nu am prea multe chestii de făcut în weekend-ul ăsta. Acasă, căldurică, vânt afară, ploaie, dramă, la o bombonică, la un televizor... mai relaxing, aşa.
          Drama mea cea mai recentă este că nu-mi mai merge netul pe telefon că m-am jucat eu la setări. Momentan altele nu mai am, dar asta face cât 100. Totuşi, trebuie să privim partea plină a paharului: o scurtă vacanţă, deja văd cozonacii, ouăle şi restul, primăvară, cu 5 kg mai puţin, am unde să pun de Sărbători. MWAHAAHAHHAAAAAAH. Glumeam.
          Bun, reveninm la partea cu paharul plin. Ştiinţa ne spune următorul lucru :

           Mergând pe principiul ăsta, teoretic omul e plin mereu. Uite că eu nu sunt. Azi am avut o poftă de mâncare incredibilă. Nu ştiu de ce, poate pentru că n-am băut suficientă apă.
       Btw, uite că am ars şi mâcarea. Drăguţ, nu? PS: Vă rog să observaţi cât de aburit era obiectivul, au avut loc lucruri necurate. 
Mergea şi un sosuleţ de iaurt mai grăsuţ... cu nişte mărar, castravete, mai grecesc aşa. Ideea ştiţi care e? Abia mai suport conopida sau broccoli-ul. Da, de la detoxifierea aia tâmpită. Dacă le mănânc simple, primul reflex e să scuip. Mă ''ia cu tremurat'', vorba celor 70+. Ca să vezi ce ţi-e cu creierul ăsta, dragă. 
Ce trebuie să reţineţi e că dacă vreţi o carne delicioasă, băgaţi nişte sos de soia. Eu îl pun direct în tigaie. 
Pfff, e cazul să vă spun că alături de Dry Cooker mut munţii din loc?
Apooooi, taiaţi o ceapă în 2, necurăţată, aruncaţi-o în tigaie, fiţi simplastici. :))) DAAAR, înainte de toate, ungeţi-o frumos cu boia de ardei (mie îmi place iute) şi dacă vă permite cântarul, puneţi deasupra un cubuleţ de unt. 


Gata cu mâncarea. Hai să fim mai naturali, pisi. 

Fix la natură mă refeream când am făcut poza asta, zău: mediul natural al pisicilor supraponderale.
Ciobsie vă pupă şi vă sugerează să mergeţi mâine la biserică. Suntem în post, trebuie să fim buni, să mulţumim pentru tot ce ne aparţine, dar să avem curajul să sperăm la mai mult. Dacă nu aţi văzut încă acel video lacrimogen cu tipul care îi ajută pe oameni, luaţi link-ul de aici. 

Dream big, smile and be wild... dar nu foarte, foarte, da? 

XOXO,
              Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu