marți, 25 martie 2014

Plouă... adică a plouat

          Sper să nu fie aşa şi de ziua mea, dar... da. Se pare că a venit vara. Aseara a plouat cu tunete şi fulgere şi cred că a fost şi grindină. Acum e răcoare afară şi e umezeală în aer. Se pare că azi o să trec din nou la cizmele de cauciuc. Chiar mă săturasem, ştii. Că după o iarnă grea picioarele mele nu se mai simt bine în cizme sau ghete.Vor să se lăfăie în balerini.
          Mda, şi cred că din nou o să-mi port paltonul ăla plictisitor. Nu ştiu de ce, dar când mă văd cu el pe mine, am impresia că vin din al doilea război mondial şi că pe faţa mea scrie: ''Hallo, bussis mulţi din Auschwitz!''. Ştiuuu, sună macabru. Dar ştiţi voi ... niciodată nu e ceea ce pare. :P
 Asta e o poză fugitivă, care mă reprezintă destul de mult. Cam asta e poziţia mea generală. BTW, sora mea vă pupă. Paltonul nu se vede prea bine, dar cam asta e atitudinea mea atunci când îl port. 
Şi puţin roz, că aşa e frumy. Paltonul ăsta a văzut muulte la viaţa lui. Pffff. :))))) 

Da, arată ca şi cum ar fi mers prin cele mai cele noroaie, dar sunt şi ele cizmuliţele mele (mânca-le-ar mama pe ele). Nu pot să mă încalţ prea uşor cu ele, ăsta e singurul dezavanataj. Au o formă destul de ciudată, vin destul de strâmte pe gleznă.

Oricum, mă simt din nou ca la herghelie, pe bune.  Când le port zici că mă duc la echitaţie. 


                                                                                  XOXO, 
                                                                                                Ciobsie





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu