duminică, 16 martie 2014

Nebuna în pijamale

          PS: O să încep cu ceva artistic... că eu sunt şi artistă, ştiţi. 

          V-aţi întrebat vreodată cum ar fi dacă ne-am bucura mai mult de lucrurile mici, făcute cu drag şi emoţie? Poate dacă ne-am bucura de fiecare rază a soarelui, dacă am zâmbi la fiecare ploaie caldă care ne mângâie sufletul mai mult decât ne atinge pielea, am realiza că serotonina e contagioasă. Ştii, fericirea e atunci când mii de fluturi îţi ies dintre coaste şi se înmulţesc printre umbre. Fericirea e atunci când zâmbeşti cum îţi vine, când nu ţii cont dacă ai dinţii galbeni sau dacă ţi-au rămas resturi printre incisivi.
          Eu m-am bucurat în ultimul timp de chestii simple, de mici detalii care îţi fac ziua mai frumoasă. M-am bucurat pentru că am găsit o super cofetărie care de pe afară arată ca  o tâmpenie, poziţionată nu tocmai cum trebuie, care e neobservabilă, pe care o poţi confunda uşor cu încă un birt ieftin. În realitate, este o cofetărie frumos decorată pe interior, mică. Ascunde minunăţii culinare... şi unde e mâncare sunt şi eu!
          Azi, de exemplu, mie şi surorii mele ni s-a făcut poftă de ceva dulce. Fiindcă ieri am mâncat o prăjitură cu mousse au chocolat, azi am zis ca mai bine mănânc macarons... maxim 3. I-am spus ce vrem prietenului ei (hai să-l numim X). S-a dus, a cumpărat ce i-am explicat: chestii mici,colorate, cu cremă la mijloc. A venit acasă cu prăjiturele pentru pomană. Ideea e că... ştiţi, trebuie să recunosc: aveau un puternic gust de rom, erau aromate, crocante, proaspete,se topeau în gură.
Sună amuzant,ştiu. Am făcut un pariu cu el că au macarons (am văzut eu ieri). Şi am plecat amândoi... cu scopul de a-i demonstra că ăia au macarons acolo şi el nu ştie să ceară. Când e vorba de contrazis şi dulciuri, ehhh, acolo e ceva special, acolo apar şi eu instantaneu! Am plecat în pijamale, ca să-i arăt omului. Da,finalul îl ştiţi şi voi,nu? 

Aşa că, zâmbiţi, aveţi încredere în voi şiiiii nu faceti abuzuri. Maxim 3, da? Macarons, nu altceva.

         XOXO,
                      Ciobsie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu