joi, 20 martie 2014

Despre culturism,albine şi marinari

           Azi e ziua internaţională a fericirii. Dacă încă nu aţi zâmbit, nu e târziu s-o faceţi acum.
           Eu am avut o zi bună. Am dormit mai mult cu o oră şi m-am trezit mai obosită ca de obicei. Am decis să mă îmbrac ca un mariner. Da, eu cred că dungile sunt pentru marinari. Dacă n-am reuşit să navighez pe o mare albastră cu peşti aurii, măcar am putut să împart câteva zâmbete cu lumea de pe aici.


După cum vedeţi, deja am început cu mâncarea. Da, păi azi am savurat un super-purée de urzici, preferatul meu. Aromat, bun şi cremos, mi-a readus primăvara în gură. Gustul de leuştean îmi ajungea până la ultimul milimetru din corp. Totul a fost făcut în bain-marie. Deci oul n-a fost prăjit. Ştii, mergea şi prăjit, dar ne cam lungim şi prea ne permitem multe,dar pentru o savoare mult mai intensă, era plăcut să simţi cum gălbenuşul îți invadează gura şi... da. Deja salivezi,nu? Biiiine, trecem la haine. Normal, după o asemenea porţie de energie, muşchii stăteau pe mine ca pe tipul care a câştigat anul ăsta concursul de culturism. PS: Cine e ăla? 
Da, deci azi am fost şi marinar şi culturistă, azi am fost musculoasă.
Pantaloni Pull&Bear, Hanorac C&A, Tricou Pull&Bear, Teneşi H&M şi neapărat ciorăpei cu portocaliu. 
Legătura dintre albastru şi portocaliu? N-o ştiu. Sunt o albinuţă. 



 BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu