duminică, 30 martie 2014

Duminică

           Yeyyyeee, a fost ziua meaaa şi am primit cadouuuri şi am mâncat numai chestii bune.

           Anul ăsta am decis să-mi fac ziua mai... în familie. :)))))) Am nevoie doar de prieteni super buni care sunt sigură că mă vor ajuta cât de des pot.
           Deşi mulţi au uitat de ziua mea sau poate le-a fost lene să-mi scrie şi mie pe wall, ca oricărui creştin, un simplu şi plictisitor ''La mulţi ani!''. Eu ştiu că atunci când e ziua cuiva trebuie sa-i zici şi tu ''La mulţi ani'', să-l felictiţi că l-a născut şi pe el mă-sa şi că acum ceva ani abia îşi încălzea vocea pentru marele show : viaţa. Am dat-o şi eu mai artistic, alea,alea, că e bine să te lase mama ta să ţipi când eşti mic că poţi să faci carieră dacă ai plămâni de fier. Despre cât de mult am urlat eu ieri la berberiţele mele şi câţi nervişori mi-au făcut... nu vreţi să ştiţi. Nu ştiu de ce, dar dacă mă întreabă cineva brusc ce fac, îi răspund nervoasă şi rea: ''Daaa,mă. Ce vrei??????''. Apoi îmi revin din ţipat şi zic că ce, de ce să ţip tocmai eu. Pastlilele scumpe, lămâile nu mai sunt ieftine, mierea a devenit o fiţă.
                         '' Nu mai urlaţi, fetele mele''. 
                                                                     :))))))

      By the way, le mulţumesc tuturor pentru urări şi pentru că s-au gândit şi la mine, bestiuţa asta brutală care vă stresează mereu şi care e rea.  Merci pentru cadouri, pentru flori şi pentru toate chestiile frumoase.
     Soare vrea să vă dedice o melodie: https://www.youtube.com/watch?v=oWYp1xRPH5g .

                                                                          XOXO,
                                                                                      Ciobsie
                                                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu